Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΚΟΤΣΙΡΑ

Από FouskaNews Team
Φωτογραφική επιμέλεια Christina "Penny" photography
Ευχαριστούμε πολύ για την φιλοξενία του το Stage Musicafe


Προσφορά Κέντρο Αθηνών!

Για τους φίλους του Κέντρου Αθηνών, κάθε Παρασκευή 2 Τραπέζια 4 ατόμων με μία φιάλη ποτού. Πάρτε μέρος στις κληρώσεις μας.
Διαδικασία: Συμπληρώνετε τα στοιχεία σας.
Κάθε Πέμπτη θα γίνεται η κλήρωση και οι δύο τυχεροί θα κερδίζουν από ένα τραπέζι 4 ατόμων με μία φιάλη ποτού για την επόμενη Παρασκευή.

FouskaNews: Πότε ανακαλύψατε το ταλέντο σας στο τραγούδι και πως σας δόθηκε η ευκαιρία για πρώτη φορά να εκφραστείτε μέσα από αυτό καλλιτεχνικά;

Γ. Κότσιρας: Το ταλέντο μου στο τραγούδι δεν το ανακάλυψα εγώ για να είμαι ειλικρινής, το ανακάλυψαν οι συγγενείς και οι φίλοι και περισσότερο η μητέρα μου, που όπως μου έχει πει χαρακτηριστικά, δεν μίλησα αλλά τραγούδησα το <<Ντιρλαντά Ντιρλάνταντά>>, αλλά επειδή δεν έλεγα ούτε το λάμδα ούτε το Ρ, είχε πολύ πλάκα το όλο θέμα. Γενικά πιστεύω ότι όλοι  έχουμε κάποιο ιδιαίτερο ταλέντο και σαφώς το δικό μου βρίσκεται στο τραγούδι, αλλά ποτέ μου δεν θεώρησα πως έχω κάτι παραπάνω από κάποιον άλλο, ακόμη και τώρα που τραγουδάω το βλέπω σαν μία δουλειά σαν όλες τις άλλες. Η μόνη διαφορά, που βλέπω, είναι ότι στο τραγούδι εμπνέεις και εμπνέεσαι. Και αυτή είναι και η διαφορά της μουσικής και των τεχνών γενικότερα.



FouskaNews:  Πριν το τραγούδι είχατε ασχοληθεί με κάτι άλλο;

Γ. Κότσιρας:  Με πάρα πολλά πράγματα. Κυρίως ότι έχει να κάνει με τεχνολογία (ηλεκτρονικά και ηλεκτρολογικά). Η πρώτη σοβαρή δουλειά μου ήταν να εγκαθιστώ κεραίες και να ρυθμίζω συσκευές βίντεο και τηλεοράσεις. Μετά ασχολήθηκα με την πώληση και τον σχεδιασμό επίπλων και αργότερα με τα κομπιούτερ. Αυτή η τελευταία μου ενασχόληση τώρα είναι χόμπι, αν όμως ήταν διαφορετικά τα πράγματα και το τραγούδι ήταν χόμπι, η κατασκευή κομπιούτερ και ο προγραμματισμός θα ήταν η δουλειά μου.

FouskaNews:  Υπάρχει κάποιο τραγούδι κάποιου καλλιτέχνη που έχετε ζηλέψει και θα θέλατε να είναι δικό σας;

Γ. Κότσιρας: Πάρα πολλά, ένα που θα αναφέρω είναι αυτό που είπα και σε κάποιο live μου και ευτυχώς αγαπήθηκε και από εμένα, είναι το <<Ανάθεμα σε>>. Νομίζω ότι είναι από τα ωραιότερα τραγούδια που έχουνε γραφτεί, εδώ και πάρα πολλά χρόνια, έχοντας αυθεντικά στοιχεία παράδοσης και σύγχρονης  μουσικής.

FouskaNews: Παρακολουθείτε κινηματογράφο ή θέατρο; Αν ναι τι ήταν αυτό που είδατε τελευταία και θα προτείνατε στους αναγνώστες μας;

Γ. Κότσιρας: Δεν παρακολουθώ θέατρο δυστυχώς, λόγω δουλειάς, δεν έχω τον απαραίτητο χρόνο παρότι υπάρχουν πάρα πολλές παραστάσεις που θα ήθελα να πάω να δω. Βλέπω κυρίως ξένο κινηματογράφο και η τελευταία σπουδαία ταινία μέσα από τις πολλές που έχω παρακολουθήσει, ήταν <<Ο λόγος του βασιλιά >> ενώ περιμένω πως και πώς να δω την καινούρια ταινία της Meryl Streep που αποδύεται την Margaret Thatcher στην ταινία <<The Iron Lady>>(Η Σιδηρά Κυρία). Αν και είμαι διστακτικός καθώς έμαθα πως η ταινία είναι φιλοθατσερική και εγώ είμαι αντιθατσερικός.

FouskaNews: Εκτός από το κέντρο Αθηνών που εμφανίζεστε με τον κύριο Μητροπάνο και Μπάση, υπάρχει κάτι άλλο που κάνετε συγχρόνως;

Γ. Κότσιρας:  Κάνω κάποιες συναυλίες σε κλειστούς, ειδικά διαμορφωμένους όρθιους χώρους και  όλο το project το ονομάζουμε << On The Road>>. Είναι στην πραγματικότητα μια δύωρη καλοκαιρινή συναυλία, εντός των τοίχων.
Εμφανίζομαι με τον Χρήστο Αλεξάκη στα πλήκτρα και στις «ανατρεπτικές» ενορχηστρώσεις, τον Βαγγέλη Μαχαίρα σε όλο το φάσμα των λαϊκών εγχόρδων από το λαούτο στον τζουρά και από το μπουζούκι στο μαντολίνο, τον Δημήτρη Μουτάφη στο μπάσο, στις κιθάρες τον Κώστα Μιχαλό και στα τύμπανα και τα κρουστά τον Γρηγόρη Συντρίδη. Την επιμέλεια ήχου έχει ο Άρης Κουντούρης και ο Λάμπρος Μπούνας και το σχεδιασμό των φώτων ο Γιώργος Τέλλος με τον Παναγιώτη Τσεβρένη που είναι οι σταθεροί μου συνεργάτες τα τελευταία 14 χρόνια και γνωστοί πια για το πολύ υψηλό επίπεδο αποτελέσματος.

FouskaNews: Πως φαντάζεστε τον εαυτό σας σε 10 χρόνια από τώρα;

Γ. Κότσιρας: Σε δέκα χρόνια από τώρα; Για καριέρα πάντως δεν το βλέπω. Αν δεν έχω οικονομικό πρόβλημα δεν θα ήθελα να δουλεύω, είμαι τώρα 42 σε 10 χρόνια θα είμαι πάνω από 50 και θα έχω βαρεθεί και τον εαυτό μου. Σαν ιδεατό όμως θα ήθελα κάτι συμβατικό. Μια οικογένεια, κάποιο παιδί, κάτι τέτοιο.

FouskaNews: Πως περνάτε τον ελεύθερο χρόνο σας;

Γ. Κότσιρας: Στο κομπιούτερ κυρίως. Ασχολούμαι πολύ όμως και με τον κήπο μου και τον σκύλο μου τον Κάρλο (από τον τρομοκράτη ή στις καλές του στιγμές από τον Santana). Αυτόν τον τεράστιο κοπρίτη, που έχει κάνει την ζωή μου καλύτερη, γιατί είναι πανέξυπνος, τρομερά τρυφερός και μου θυμίζει κάθε φορά πόσο σημαντικό είναι να μην ασχολούμαστε μόνο με τον εαυτό μας.

FouskaNews: Πως ενημερώνεστε και ποια η γνώμη σας για την ενημέρωση μέσω διαδικτύου;

Γ. Κότσιρας: Προτιμώ σαφώς το διαδίκτυο παίρνοντας όμως αφορμή και από άλλα μέσα. Με βοηθά στην διασταύρωση των πληροφοριών που προέρχονται από διάφορα άλλα μέσα. Την τηλεόραση για παράδειγμα, την θεωρώ εντελώς κατευθυνόμενη με λίγες και σπάνιες φωνές που ίσως πούνε μία αλήθεια. Το διαδίκτυο βέβαια είναι πολύ ανοιχτό, επικίνδυνο και δυστυχώς δεν ξέρεις τι κρύβεται πίσω από το κάθε Avatar. Ο καθένας μπορεί να πει ότι θέλει, προσποιούμενος τον οποιονδήποτε  και γι’ αυτό θα πρέπει να είμαστε εξαιρετικά προσεκτικοί πριν δεχτούμε κάτι ως δεδομένο.

FouskaNews: Ποια η γνώμη σας για την μουσική του σήμερα και ποιες διαφορές βλέπετε από τότε που ξεκινήσατε;

Γ. Κότσιρας:  Νομίζω ότι η βασική διαφορά τουλάχιστον τα τελευταία λίγα χρόνια της μουσικής είναι ότι δεν έχει καθόλου αλήθεια. Δεν υπάρχει αυθορμητισμός στη μουσική. Υπάρχει η κατασκευή των φιλόδοξων σουξεδιάριδων και λείπουν οι τραγουδιστές που ταρακουνούσαν την κοινωνία. Τέτοιες προσωπικότητες, δεν υπάρχουν πια και αυτή είναι μια τεράστια έλλειψη για την σύγχρονη μουσική.

FouskaNews:  Θα λαμβάνατε ποτέ μέρος σε κάποιο τηλεοπτικό φιλανθρωπικό show;

Γ. Κότσιρας: Σε καμία περίπτωση. Βασικά δεν θεωρώ ότι είναι φιλανθρωπικού χαρακτήρα. Μπορεί να είναι φιλανθρωπικά ως προς τα κανάλια και κατ' επέκταση προς τους ανθρώπους που πληρώνονται μέσα από τα ΜΜΕ. Γενικότερα όμως ως φιλανθρωπικού χαρακτήρα, δεν τα πιστεύω και δεν τα εκτιμώ καθόλου. Τα show της τηλεόρασης είναι απλά show. Τίποτα παραπάνω. Ας μην τα μεγαλοποιούμε και ας μην προσπαθούν οι συμμετέχοντες να βρίσκουν άλλοθι για να δικαιολογήσουν την ανάγκη της προβολής τους και της φιλοδοξίας τους.

FouskaNews: Με ποια δισκογραφική εταιρία συνεργάζεστε και τι ετοιμάζετε αυτό το διάστημα;

Γ. Κότσιρας: Εδώ και πολλά χρόνια συνεργάζομαι με την MINOS – EMI. Αυτό που θα κυκλοφορήσει τις επόμενες ημέρες, είναι μία συνεργασία η οποία έχει ξεκινήσει εδώ και δυόμιση χρόνια και θα την έλεγα “εργασία” πάνω στα Σμυρναίικα τραγούδια, αν ήμουν φοιτητής. Την συλλογή την έχουμε βαφτίσει  << Η Σμύρνη του έρωτα>> γιατί συμπεριλαμβάνονται ερωτικά τραγούδια, τα οποία βέβαια, έχουν και κοινωνικές αναφορές καθώς μέσα από τις περιγραφές του έρωτα εκείνης της εποχής, ανακαλύπτεις και τις κοινωνικές και οικονομικές δυσκολίες, όπως και πάρα πολλά πράγματα. Πέρα από αυτό όμως, είναι τραγούδια τα οποία γράφτηκαν από Σμυρνιούς  είτε στην Ελλάδα, είτε στην Αμερική, του προηγούμενου αιώνα. Νομίζω ότι είναι από τις σημαντικότερες δουλειές που έχω κάνει μέχρι τώρα και την αισθάνομαι αντίστοιχη με το <<Άξιον Εστί >> του Μίκη Θεοδωράκη. Ελπίζω να βρει την ανταπόκριση που της αξίζει σε μία τόσο δύσκολη και υλιστική εποχή που διανύουμε.

FouskaNews: Ποια η γνώμη σας για την νεολαία που καταφεύγει σε ξένες χώρες προς αναζήτηση εργασίας λόγω κρίσης;

Γ. Κότσιρας: Το βρίσκω πολύ δικαιολογημένο. Οι νέοι άνθρωποι έχουν όνειρα και, όταν τους δίνεται η ευκαιρία, πρέπει την αρπάξουν από τα μαλλιά και να συνεχίσουν να αναζητούν την πραγματοποίηση των ονείρων τους. Δυστυχώς, τα τελευταία χρόνια η πολιτική στην Ελλάδα δεν επιτρέπει στα νέα παιδιά να κάνουν όνειρα και πολύ περισσότερο να μπορούν να τα πραγματοποιήσουν, οπότε το θεωρώ πολύ λογικό. Σε καμία περίπτωση δεν το θεωρώ παραίτηση, γιατί ακούω πολλούς να λένε δεν φεύγω γιατί δεν παραιτούμαι. Υπάρχουν πολλών ειδών παραιτήσεις. Είναι πολύ χειρότερο να αράζεις σε ένα καναπέ και να κάνεις like πιστεύοντας πως αγωνίζεσαι, από το να διεκδικείς το μέλλον σου ακόμα και φεύγοντας από την αφιλόξενη πια μαμά πατρίδα. Αυτό δεν είναι παραίτηση, είναι κυνήγι ενός ονείρου που αργότερα ίσως βοηθήσει όλους τους Έλληνες. Έτσι το βλέπω, και έτσι θέλω να το πιστεύω.

FousaNews: Πόσο σας έχει επηρεάσει επαγγελματικά η κρίση;

Γ. Κότσιρας: Πάρα πολύ... Με έχει επηρεάσει και καλλιτεχνικά και σε προσωπικό επίπεδο. Στην ζωή μου, δεν ήμουν ποτέ οικονομικά ευκατάστατος. Βλέπετε, για να μπορέσω να συμβάλλω στις χαμηλές τιμές στην δουλειά μου, και εννοώ στις εμφανίσεις μου ή να μπορώ να πιέζω την δισκογραφική μου εταιρία, ώστε να έχουμε πιο χαμηλή τιμή στα cd, αναγκαστικά η αμοιβή μου ήταν πολύ χαμηλή σε σχέση με αυτά που ακούγονται στην αγορά. Αυτό λοιπόν δεν μου έχει επιτρέψει να είμαι οικονομικά ευκατάστατος και άρα δεν μου επιτρέπει να έχω την πολυτέλεια, είτε να ξεκουράζομαι όσο χρειάζεται, είτε από την άλλη να κάνω την καλλιτεχνική παύση που επίσης είναι απαραίτητη για την τέχνη. Το πολύ το κύριε ελέησον το βαριέται και ο παππάς. Το ίδιο και ο κόσμος, τον βαριέται τον καλλιτέχνη όταν τον βλέπει συνέχεια μπροστά του. Όμως δεν απογοητεύομαι και δεν το βάζω κάτω. Θα παλεύουμε μέχρι εκεί που μας παίρνει.

FouskaNews: Ποια η γνώμη σας για τον ρατσισμό και τους οικονομικούς μετανάστες;

Γ. Κότσιρας:  Ο ρατσισμός δεν είναι τίποτα άλλο από μία τεράστια προσωπική δειλία η οποία εκδηλώνεται, βλέποντας απέναντί του έναν αντίπαλο από έναν άνθρωπο πού δεν έχει στον ήλιο μοίρα. Γενικά, ο ρατσισμός υπάρχει και υπήρχε πολύ έντονος στην Ελλάδα. Και όχι μόνο τα τελευταία χρόνια που ακούμε πιο έντονες αναφορές για τους οικονομικούς μετανάστες. Ο ρατσισμός υπάρχει στην Ελλάδα από όσο θυμάμαι τον εαυτό μου. Μία συνεχής απαξίωση και ένα σταθερό κυνήγι σε αυτούς τους ανθρώπους που αν δεν υπήρχαν και αυτοί πολλά επαγγέλματα θα είχαν καταργηθεί. Πιστεύω, πως οι μετανάστες είναι πολύ σημαντικοί για την Ελληνική οικονομία και την ανάπτυξη. Δεν διαφωνώ, πως είναι πολλοί περισσότεροι, από όσους αντέχει αυτή την περίοδο η χώρα, αλλά σε αυτό έχει να κάνει η ανύπαρκτη μεταναστευτική πολιτική της Ελλάδας. Δεν φταίνε σίγουρα οι μετανάστες. Κατά την ταπεινή μου άποψη, πρέπει να ενσωματωθούν στην κοινωνία μας. Να αφομοιωθούν και να τους κάνουμε να αγαπούν την Ελλάδα, όπως έχει συμβεί και σε εμάς στα κράτη που μας έχουν δεχτεί.

FouskaNews: Πως βλέπετε την πειρατεία μέσω διαδικτύου;

Γ. Κότσιρας:  Αυτό τελικά είχε τις καταστρεπτικότερες συνέπειες από κάθε άλλο είδος πειρατείας. Κάποτε έλεγα ότι σε λίγα χρόνια δεν θα υπάρχει το CD. Τελικά ήρθε πολύ νωρίτερα από ότι το περίμενα και εγώ αυτή η στιγμή. Είναι τεράστιο το θέμα αυτό. Η πειρατεία δεν είναι ότι σκοτώνει την μουσική. Η πειρατεία σκοτώνει την έμπνευση, σκοτώνει την δημιουργία γιατί σκοτώνει τους ίδιους τους δημιουργούς. Είναι ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα και θεωρώ το κράτος συνεργό και σε αυτό το έγκλημα. Ο κόσμος είναι ανενημέρωτος και έχει πλέον γαλουχηθεί στην πολιτική του τσάμπα. Δεν ξέρω αν θα αλλάξει κάτι, αλλά το σίγουρο είναι ότι σε λίγο ο κόσμος δεν θα έχει τίποτα να κατεβάζει παράνομα, γιατί απλά δεν θα υπάρχει η οικονομική δυνατότητα να παράγονται και να υλοποιούνται τα τραγούδια που γράφονται.

FouskaNews: Πως βλέπετε την δωρεάν διανομή μουσικών CD- DVD μέσω εφημερίδων και διαφόρων άλλων εντύπων;

Γ. Κότσιρας: Πλέον έχει γίνει ανάγκη καθώς ουσιαστικά έχει καταργηθεί το CD ή και κυρίως λόγω του ότι έχουν κλείσει σχεδόν όλα τα δισκοπωλεία. Όταν σε όλη την Ελλάδα, έχουν μείνει λιγότερα από 30 νομίζω, τότε και η ανάγκη της εξάπλωσης της μουσικής με τη μορφή του CD, έχει οδηγηθεί στα περίπτερα. Σιγά-σιγά όμως, ούτε οι εφημερίδες θα θέλουν CD γιατί και επιβαρύνουν το κόστος τους και πλέον είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα και για τις εφημερίδες. Μην ξεχνάμε και το κλείσιμο δύο πολύ σημαντικών εφημερίδων, ιστορικές για την Ελλάδα. Της Ελευθεροτυπίας και του Αγγελιοφόρου της Θεσσαλονίκης.

FouskaNews: Ποιο από τα τραγούδια σας, πιστεύετε ότι έχει αδικηθεί από το κοινό ενώ στην καρδιά σας έχει άλλη θέση;

Γ. Κότσιρας: Για εμένα, όλα αυτά τα τραγούδια που δεν έχουν ακουστεί πολύ είναι αντίστοιχα σημαντικά με αυτά που ακούστηκαν. Ένα από αυτά είναι από το << Ξύλινο αλογάκι>>. Είναι ένα ζεϊμπέκικο του Μαχαιρίτσα και του Σούση με τον τίτλο <<Ξεπεσμένος άγγελος>>. Ένα από τα πολύ αγαπημένα μου τραγούδια και ας μην έχει ακουστεί πολύ.

FouskaNews: Μέσα από την μουσική διαδρομή σας μέχρι τώρα, ποια είναι η πιο σημαντική στιγμή που έχει χαραχτεί βαθιά μέσα στο μυαλό σας;

Γ. Κότσιρας:  Η στιγμή που ανέβηκα να τραγουδήσω στο Ηρώδειο το <<Άξιον Εστί >>. Το λέω  γιατί ήμουν άρρωστος και το θυμάμαι πολύ έντονα. Ήμουν με 40 πυρετό και θυμάμαι τον Θεοδωράκη στο βάθρο του μαέστρου, να είναι σαν να βάζει τα τεράστια χέρια του μέσα στο σώμα μου και να τραβάει έξω την φωνή μου. Αυτή την στιγμή δεν θα την ξεχάσω ποτέ στην ζωή μου και την θεωρώ την σημαντικότερη στιγμή της μουσικής μου πορείας μέχρι σήμερα.

FouskaNews: Λίγα λόγια για την συνεργασία σας με τον κύριο Μητροπάνο και Μπάση;

Γ. Κότσιρας: Με τον Μπάση είμαστε φιλαράκια πια. Η σχέση μας έχει ξεφύγει παντελώς από την επαγγελματική. Ο Μητροπάνος από την άλλη, είναι μια πολύ ξεχωριστή περίπτωση. Είναι ο πιο ταπεινός καλλιτέχνης που έχω γνωρίσει. Όταν λέω ταπεινός εννοώ, ότι δεν έχει καταλάβει καθόλου, το πώς τον βλέπουμε εμείς. Ούτε καν το πώς τον βλέπει ο κόσμος. Αυτό λοιπόν δεν το συναντάς εύκολα σε αυτή την δουλειά. Για εμένα λοιπόν, που υπήρχε πάντα ως ο Μέγας, όταν τον γνώρισα αυτό μέσα μου μεγάλωσε ακόμα περισσότερο. Κάτι που επίσης με μάγεψε ήταν όταν εισέπραξα την πατρικότητα με την οποία αντιμετωπίζει εμένα και τον Μπάση. Είναι πραγματικά, σαν να έχουμε ένα πολύ κοντινό μας συγγενή. Τον λατρεύουμε και μας λατρεύει. Τον θαυμάζουμε και μας θαυμάζει και αυτό είναι πολύ σημαντικό για ένα καλλιτέχνη και σε μια τέτοια συνεργασία. Όταν ήμουν κρυωμένος της προάλλες ήταν απίστευτη η ευαισθησία με την οποία με αντιμετώπισε. Είναι τόσο απλός και τόσο πραγματικός σε αυτό που είναι. Κάτι αντίστοιχο είχα ζήσει και με την Αλεξίου. Απλά η Χαρούλα είναι πιο δύσκολη στο να το δείξει. Θέλει πρώτα να της αποδείξεις ότι αξίζεις την εμπιστοσύνη της.

FouskaNews: Αν είχατε το χρόνο πιο από τα φετινά σχήματα θα θέλατε να παρακολουθήσετε;

Γ. Κότσιρας: Είναι 2, ήθελα πολύ να δω την Πρωτοψάλτη με την Ρεμπούτσικα αλλά δυστυχώς το έχασα και, τώρα, την Αλεξίου με την Γαλάνη. Γενικά όμως, κάποιο σχήμα σε μαγαζί που να με ενθουσιάζει δεν υπάρχει.

FouskaNews: Υπάρχει κάποιος καλλιτέχνης που θαυμάζετε και θα θέλατε μια μελλοντική συνεργασία μαζί του;

Γ. Κότσιρας: Ο Σταμάτης Κραουνάκης. Από τότε που άκουσα τα πρώτα του τραγούδια, θεώρησα ότι είναι κάτι αντίστοιχο με τον Λοΐζο και τον Χατζιδάκι της εποχής μας. Θα ήθελα πάρα πολύ να συνεργαστώ μαζί του ή έστω να τον γνωρίσω καλύτερα γιατί η γνωριμία μας είναι περιορισμένη σε συμπτωματικές συναντήσεις. Ο Κραουνάκης είναι μια τεράστια προσωπικότητα της εποχής μας και τον εκτιμώ βαθύτατα. Απλά τα ΜΜΕ αυτή την περίοδο δεν επιτρέπουν και ίσως δεν αντέχουν την ύπαρξη και την ενεργή δράση σημαντικών προσωπικοτήτων.

Official web site: Γιάννης Κότσιρας
Η επίσημη ιστοσελίδα του Γιάννη Κότσιρα είναι σχεδιασμένη από τον Γιώργο Δομιανό και την Μυρσίνη Λοΐζου και την εταιρία Fabulus και έχει διακριθεί αρκετές φορές σε διεθνείς διαγωνισμούς.



Share

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

omorfi sinenteyxi i alithia ine ayti .ton xepesmeno agelo to latreca apo tin proti stigmi poy to akoysa ma epitrecte moy na po oti den akoygete giati esis den to vazete stis emfanisi sas emis tha to akoygame me megali xara k eyesthisia.....gia ton kosmo den xero k den nomizo oti tha ton koyrasete gia mena mporo na sa po sigoyra oti den prokite na simvi ayto gia ta epomena10 20 30 xronia ....kalo mina se oloys mas.

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστούμε πολύ για το αληθινό και ειλικρινό λόγο σας!

Ανώνυμος είπε...

Εξαιρετική συνέντευξη,συγχαρητήρια!!!Η φωτογράφιση δε το κάτι άλλο,αναδεικνύει την μαγική ομορφιά σου!!!