Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2011

Συνέντευξη με τον ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΑΣΙΟ


Από mr yellow+ms green+miss orange
Επιμέλεια φωτογραφίας -> Christina 'Penny' Konstantopoulou

"Το όνειρο μου από μικρός
 ήταν να παίξω σε ένα musical"
Χαλαρός, χαμογελαστός και ακομπλεξάριστος, έφτασε ο Δημήτρης στην ώρα του για την συνέντευξη παρέα με τους δύο έρωτες της ζωής του, την μηχανή του και την κιθάρα του

FouskaNews: Τι σπουδές έχεις κάνει και πώς αποφάσισες να ασχοληθείς με το τραγούδι;

Δημήτρης Πάσιος: Έχω κάνει κλασσικές σπουδές στη μουσική και έχω πτυχίο κλασσικής κιθάρας και αρμονίας..Η σχέση μου με το τραγούδι ξεκίνησε στην ηλικία των 16,οταν φτιάξαμε μια μπάντα στο σχολείο και παίζαμε σε διάφορες εκδηλώσεις. Από την πρώτη στιγμή που ήρθα σε επαφή με τη μουσική ένιωσα ότι αυτό θέλω να κάνω στη ζωή μου…


FouskaNews: Τι σε έκανε να λάβεις μέρος στο  X-Factor;

Δημήτρης Πάσιος: Το X-factor ήρθε στη ζωή μου μάλλον τυχαία. Είμαι από τις περιπτώσεις που δήλωσαν άλλοι συμμετοχή για εμένα! Στην αρχή ήμουν διστακτικός αλλά στην πορεία το είδα σαν μια ευκαιρία να πραγματοποιήσω κάποια από τα όνειρά μου σε σχέση με τη μουσική.

FouskaNews: Πώς δημιουργήθηκαν οι τριημιτόνιο;

Δημήτρης Πάσιος: Οι τριημιτόνιο δημιουργήθηκαν από τους κριτές του Χ-factor στην τελική φάση πριν από τα lives.

FouskaNews: Τι αποκόμισες από τα live του  X-Factor και πόσο πιστεύεις ότι σε βοήθησαν στη συνεργασία σου με τον Δημήτρη Μητροπάνο και την Πέγκυ Ζήνα;

Δημήτρης Πάσιος: Αρχικά είχα την ευκαιρία να γνωρίσω το Μάριο και τον Άγγελο αλλά και τα υπόλοιπα παιδιά που συμμετείχαν στο παιχνίδι. Επιπλέον όμως είχα την τύχη να γνωρίσω καταξιωμένους ανθρώπους της μουσικής βιομηχανίας όπως ο Σάκης Ρουβάς, ο Γ.Θεοφάνους, και ο Αλεξ Παναγη κ.α.
Η εμπειρία του Χ-factor μου δίδαξε οτι η γρήγορη δημοσιότητα μπορεί να είναι επικίνδυνη αν δεν μπορέσεις να την διαχειριστείς και ότι το γεγονός ότι μπαίνει κανείς σε ένα παιχνίδι για 13 live δεν τον κάνει τραγουδιστή. ίσα ίσα πρέπει να δουλέψει ακόμα πιο σκληρά αφού τελειώσει το show για να γίνει επαγγελματίας.
Με τους Τριημιτόνιο είχα την ευκαιρία από την πρώτη στιγμή να κάνουμε εντυπωσιακές συνεργασίες με το Σάκη Ρουβά, το Γιάννη Πάριο, το Σταμάτη Γονίδη κλπ Η Πέγκυ Ζήνα ήταν ένας ακόμα πιο σημαντικός άνθρωπος στη ζωή μας γιατί μαζί με το Γιώργο Λύρα μας βοήθησαν πολύ. Η συνεργασία μαζί της οδήγησε και στη συνεργασία με το Δημήτρη Μητροπάνο και αυτό που μπορώ να πω είναι ότι το να δουλεύει κανείς με αυτούς τους δυο τεράστιους καλλιτέχνες είναι… πανεπιστήμιο!


"Αυτό το διάστημα παρακολουθώ μαθήματα υποκριτικής
 στην δραματική σχολή της Έλντας Πανοπούλου"

FouskaNews: Τι γεύση σου έχει αφήσει η συμμετοχή σου στην Eurovision. Θα ξανά έπαιρνες ποτέ μέρος;

Δημήτρης Πάσιος: Καταρχήν ήταν μεγάλη τιμή που μας δόθηκε η ευκαιρία να είμαστε υποψήφιοι για την εκπροσώπηση της Ελλάδας στην Ευρώπη. Απόλαυσα την κάθε στιγμή ,από τις πρόβες ως και τον τελικό.
Με τους περισσότερους ήμασταν ήδη φίλοι και γι’ αυτό κάναμε μια πολύ ωραία παρέα στην οποία δεν υπήρχε τόσο το στοιχείο του ανταγωνισμού όσο του συναγωνισμού. Φυσικά και θα ήθελα να πάρω ξανά μέρος, θα ήταν μεγάλη μου χαρά.

FouskaNews: Υπάρχει κάποια δισκογραφική εταιρεία που συνεργάζεσαι αυτό το διάστημα;

Δημήτρης Πάσιος: Nαι, ανήκω στην εταιρία Legend και συγκεκριμένα στο label ''7''

FouskaNews: Σε τι μουσικό ύφος θα κινηθείς στη σόλο καριέρα σου; Τι να περιμένουμε από εσένα;

Δημήτρης Πάσιος: Αυτή την εποχή βάζουμε μια άνω τελεία στους Τριημητόνιο-γιατί το γκρουπ το αγαπάω πολύ και θέλω να πιστεύω ότι θα τα ξαναπούμε- και είμαι σε μια διαδικασία… ανασυγκρότησης! Απλα θα χρησιμοποιήσω τους ήχους του σήμερα για να κάνω κάτι καινούριο που να με εκφράζει.

"Έχω χαρίσει την φωνή μου σε κάποιους
 χαρακτήρες της Disney"


FouskaNews: Πώς θα περιέγραφες με 5 λέξεις τον εαυτό σου;

Δημήτρης Πάσιος: Είμαι άνθρωπος των αντιθέσεων. Δυναμικός αλλά και ευαίσθητος, προσγειωμένος και ονειροπόλος,  ιδεαλιστής αλλά και φιλόδοξος.

FouskaNews: Τι πρέπει να έχει ένας άνθρωπος για να σε κερδίσει;


Δημήτρης Πάσιος: Οι άνθρωποι που επιλέγω να έχω κοντά μου είναι άτομα ειλικρινή, έντιμα, αισιόδοξα, χαρούμενα και, με χιούμορ. Θέλω να ξέρω ότι μπορώ να βασιστώ σε αυτούς και εκείνοι φυσικά σε μένα.

FouskaNews: Γενικά αισθάνεσαι ερωτευμένος αυτό το διάστημα με κάτι άλλο πέρα από την τέχνη σου;

Δημήτρης Πάσιος: Πέρα από τη μουσική είμαι ερωτευμένος… με τη μηχανή μου διότι είναι η μόνη που δεν μου φέρνει αντιρρήσεις! Η αίσθηση αυτή είναι το μόνο πράγμα που με χαλαρώνει εντελώς.

FouskaNews: Ποιά είναι  η γνώμη σου για την ενημέρωση που προσφέρουν τα blogs και ποιά μέσα προτιμάς για την ενημέρωσή σου;

Δημήτρης Πάσιος: Θεωρώ ότι με τα blogs υπάρχει ενημέρωση ,αλλά επειδή μπορεί ο καθένας να φτιάξει ένα blog δεν σημαίνει ότι είναι όλα αξιόπιστα. Ειδικά στον τομέα των ειδήσεων προτιμώ την τηλεόραση σαν μέσο ενημέρωσης.

FouskaNews: Τι πιστεύεις για την πειρατεία μέσω διαδικτύου και πως βλέπεις την δωρεάν διανομή CD μέσω του τύπου;

Δημήτρης Πάσιος: Πιστεύω ότι η πειρατεία είναι αποτέλεσμα της οικονομικής κατάστασης στην οποία έχουμε βρεθεί και ο κόσμος δυσκολεύεται να πληρώσει το αντίτιμο του cd οπότε καταφεύγει σε φθηνότερες λύσεις. Όσο για την διανομή cd μέσω του τύπου, πιστεύω ότι είναι ο μόνος τρόπος στις μέρες μας να πουληθούν cd. Γι’ αυτό το λόγο ακόμα και οι μεγαλύτεροι καλλιτέχνες επιλέγουν αυτού του είδους τη διανομή.




Εύχομαι σε όλους τους αναγνώστες του FouskaNews αισιοδοξία, χαμόγελο και μια θετική αντιμετώπιση όλης της κατάστασης που επικρατεί αυτό το διάστημα. Και να θυμάστε ότι όλα γίνονται για κάποιο λόγο!!

ευχαριστώ πολύ!!




Share

Δεν υπάρχουν σχόλια: